FAQ
Jag får inget verifieringsmail efter att jag registrerat mig på utbildningen!?
Kontrollera om mailet fastnat i skräpkorgen i ditt mailprogram. Kontakta oss via mailformuläret nedan om du inte hittar verifieringsmailet!
Kräver utbildningen att jag installerar något på min dator?
Nej, ingen installations krävs. Utbildningen körs via din webbläsare.
Kan jag gå utbildningen utan internetanslutning?
Nej, du behöver vara ansluten till internet för att kunna gå utbildningen.
Kan jag göra utbildningen på min surfplatta?
Ja, vår utbildning är optimerad för att köras på datorer (PC och Mac) men det går att gå utbildningen på en surfplatta eller på en Smartphone.
Jag vill köpa licensnycklar till flera av mina anställda, hur fungerar det?
Du kan köpa hur många licenser du vill i webbutiken men om du vill du köpa fler än 10 st licenser så rekommenderar vi att kontaktar du oss för offert, genom att skicka ett mail till info@bqualified.se.
Jag har inte fått någon licensnyckel skickad till min epost. Vad ska jag göra?
Det kan ta ett par minuter efter genomfört köp innan du får din licensnyckel skickad till din epost. Kontakta oss via supportformuläret om du fortfarande inte fått någon licensnyckel efter att du väntat några minuter.
Från vilken tidpunkt gäller licensnyckeln och hur länge?
Efter att du köpt en licensnyckel så har du ett år på dig att registrera dig på utbildningen. Licensnyckeln gäller från den dag du registrerar dig i utbildningen. Du kan köpa licenser av oss som gäller 1 dag, 10 dagar eller 60 dagar. I utbildningen kan du sedan se hur många dagar du har kvar på din licens.
Kan jag dela på min licens med en kollega?
Nej, licensnycklarna är personliga och obehörigt nyttjande av licensnycklar medför en skyldighet att erlägga ersättning motsvarande det verkliga antalet nyttjade licenser.
Måste jag göra hela utbildningen på en gång, eller kan jag dela upp den i etapper?
Nej det behöver du inte. Så länge licensnyckeln är giltig, kan du logga in och ut så många gånger du vill. När du loggar in igen kommer du att få frågan om du vill fortsätta där du var sist.
Utbildningen startar inte, vad ska jag göra?
Kontrollera att din webbläsare är uppdaterad samt att din internetanslutning fungerar som den ska. Utbildningen fungerar inte i äldre webbläsare så som iExplorer 9 eller tidigare versioner. Kontakta oss via vårt supportformulär om problemet kvarstår.
Jag vill ha tillgång till utbildningen längre än 60 dagar, går det att ordna?
Kontakta oss för offert genom att skicka ett mail till info@bqualified.se.
Får jag något utbildningsbevis efter genomförd utbildning?
Ja, efter genomförd utbildning kommer du att kunna ladda ner och skriva ut ett personligt utbildningsbevis från BQualified med ditt namn på.
Vart vänder jag mig om jag har frågor?
Då går det bra att kontakta oss via vårt supportformulär.